لیلایی

شعر و ادب و هنر و...

لیلایی

شعر و ادب و هنر و...

لیلایی

وبلاگ خصوصی انتشار نوشته ها و اشعار بانو
#لیلا_طیبی (رها)

بایگانی

چند شعر هاشور از لیلا طیبی

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۳۸ ق.ظ

▪چند شعر هاشور از لیلا طیبی (رها) 


(۱)
اگرچه باورش سخت‌ست، اما،
جزیره‌ی شرجی آغوشت
با هیچ کرانه‌ای
     --قابل قیاس نیست!
 

(۲)
بر شانه‌ام می‌زند،
           یک روح...
— هی رفیق خوش آمدی!
                     ***
       از خواب بر می‌خیزم!

 
(۳)
قلب من؛
قفسی نیست که بسته باشد...
                          ***
درِ رفتن دارد!


(۴)
دردِ بزرگی‌ست؛
دلت برای کسی پَر پَر بزند،
اما "او "،،،
مجازی دوستت داشته باشد.
 
  
(۵)
[--مخاطب خاص!]
چه واژه‌ی زیبایی...
                           ***                
کاش واقعی بودی!
 

 (۶)
عاشقانه‌هایم را
یاوه می‌خوانی...
مگر،،،
مقدس‌تر از "دوستت دارم"،
                           داریم؟!


(۷)
خوشدلم که،،،
در این خشکسالی‌ی سخت-
خنده‌های سبزت را، دارم!
 
 
(۸)
از عشق می گویم
--قناری در قفس،
           می‌گرید!

 
(۹)
ماه را؛
    من بر می‌دارم،
و تو،
سبدی ستاره بچین
در وعدگاه
  به کارمان می‌آید!
 
 
#لیلا_طیبی (رها)

  • لیلا طیبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی